achtergrond

vrijdag 23 september 2016

Teamswap/bloghop Happy' Stampin


Vandaag een teamswap/bloghop van Happy' Stampin

Voor mij de eerste keer dat ik mee doe. Best spannend wat er in de envelop zit, maar ook erg leuk.

Ik kreeg van Theresia een erg leuk pakket, namelijk cardstock/dsp en washitape van Pop of Pink. Ik vind die lijn super leuk en laat ik nou ook een pakketje samengesteld hebben met deze lijn.



Ik heb 2 kaarten gemaakt en hierbij de sets van Badges & Banners en Confetti Celebration gebruikt.





Klik op de namen onder de onderstaande knoppen en kijk je nog een keer terug naar Wilma of kijk je vooruit en zie je wat Theresia heeft gemaakt.







Theresia bedankt voor het leuke pakket!

Leuk dat je weer langskwam en ik hoop dat je weer genoeg inspiratie opdoet.

Groetjes,
Anita





5 opmerkingen:

Durvina zei

Hahaha, bijna hetzelfde pakketje ontving ik van Xandra...
Enne ik zie nog een gelijkenis, de tekst banner, Heel grappig.
En wat zijn je creaties leuk!!

liefs, Durvina

Janneke zei

Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Anita ;o)
deze kleurtjes zijn ook zooo leuk!

Xandra van der Hoeven zei

Haha wat grappig! Een heel bekend pakketje!
Superleuke kaart!

Ingen zei

Leuke kaarten Anita, ik vind dat zwart met rosé ook zo mooi. Vooral gecombineerd met een beetje goud.

Wilma de Korte zei

Ze zijn superleuk! Vooral die met de washitape....
Volgende maand gewoon weer meedoen :)