achtergrond

vrijdag 2 september 2016

Bloghop Happy Stampin'


Vandaag ter ere van de nieuwe herfst/wintercollectie een bloghop van team Happy Stampin'


Wij hopen jullie weer veel inspiratie te geven.

Ik heb voor mijn kaart de volgende materialen gebruikt:

Cardstock: Crumb Cake en Real Red
Papier: Candy Lane Designer Series Paper
Stempel: Wrapped and Warmth
Markers: Crumb Cake, Real Red en Early Espresso

Met de onderstaande banners ga je vooruit of nog een keer achteruit.



Veel plezier!!!

Anita




9 opmerkingen:

Ingen zei

Wat een prachtig papier is dit he? Ik vind je kaart erg leuk.

Marloes zei

Hele mooi kaart!

Annelies zei

Leuke kaart, Anita

Janneke zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt Anita ;o)
Dat dsp is mijn favoriet.

Monique zei

Wat een superleuk kaartje.
Ik vind de tekst ook erg leuk.
Ooooh echt niet goed deze hop, zie zoveel leuks voorbij komen dat ik allemaal weer wil kopen ;-)

Wilma de Korte zei

Gave kaart enne....deze stempel heb ik inderdaad niet dus......... :)
Liefs, Wilma
(Zie je wel...banners zijn helemaal goed gekomen!!)

Durvina zei

Het papier komt helemaal tot zijn recht en is ook zo gaaf en leuk zo met die tekst , wauw!!

liefs, Durvina

CarlavdM zei

En weer een errug leuke kaart in deze blog hop.

Rieni zei

weer heel anders, maar ook erg mooi